
اولین و دومین دوره آموزش مهارت های حرفهای و اداری کار با رایانه برگزار شد.
در راستای اجرای مصوبه یکصدمین جلسه هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه، اولین و دومین دوره آموزش مهارت های حرفهای و اداری کار با رایانه ، با هدف بهبود دانش و مهارت های شغلی منابع انسانی ( اعضای غیرهیأت علمی) و در نتیجه افزایش بهرهوری انسانی دانشگاه دامغان، از تاریخ ۱۶ تا ۳۱ شهریور ماه و۲۰ شهریور تا ۵ مهرماه ۱۳۹۵ با حضور اعضای رسمی، پیمانی و قراردادی غیرهیأت علمی برگزار گردید.
مسئول واحد آموزش منابع انسانی دانشگاه در این باره گفت: «این دوره های آموزش مهارتی با عنایت به اهتمام معاونت محترم اداری و مالی جناب آقای دکتر قربانیان به افزایش بهره وری منابع انسانی دانشگاه با برنامه ریزی و نظارت واحد آموزش منابع انسانی (مدیران و اعضای محترم غیرهیأت علمی) برگزار شد و برای آندسته از همکارانی که در برنامه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید حضور داشته اند در مهرماه برگزار خواهد شد. »
مهندس اصغری افزود: در این دوره ها که با مساعدت دانشکده های فنی و مهندسی، ریاضی و علوم کامپیوتر و هنر و تدریس سه نفر از همکاران غیر هیات علمی دانشگاه اجرا شد، سرفصل های آموزشی به شرح ذیل ارائه گردید: واژه پرداز پیشرفته به مدت ۶ ساعت- صفحه گسترده پیشرفته به مدت ۱۰ ساعت- ارائه مطلب پیشرفته به مدت ۳ ساعت- آشنایی و کار با سیستم اتوماسیون اداری و سامانه های ملی و دستگاهی به مدت ۳ ساعت
ایشان با اشاره به آیین نامه ها و بخشنامه های نظام آموزش و توانمندسازی کارمندان دولت و مصوبات یکصدمین جلسه هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه، اظهار داشت: «با برنامه ریزی های انجام شده دوره های آموزشی کوتاه مدتی همچون بهره وری و تکنیک های اندازه گیری آن، راهنمای سفیران سلامت (زیج مراقبتی)، اصول و مبانی ارتباطات، آشنایی با قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری، مفاهیم و کلیات دولت الکترونیک و رضایت شغلی و چگونگی اندازه گیری آن تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.
–
امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع آموزش منابع انسانی و عنایت ویژه معاونت محترم اداری و مالی برای تحقق اهداف سازمانی، شاهد برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه مدیران و اعضای محترم غیرهیأت علمی باشیم. »