×

[simple-weather latitude=”36.166409″ longitude=”54.346088″ days=”1″ display=”block” style=”large-icons” night=”yes” show_current=”yes”]

روابط عمومی دانشگاه دامغان

وظایف و اختیارات:

  • اجرای کلیه برنامه ها و فعالیت های اطلاع رسانی دانشگاه و مدیریت پایگاه های اطلاع رسانی آن
  • همکاری با رسانه های جمعی برای انعکاس مناسب عملکرد بخش های مختلف دانشگاه
  • اجرای مراسم و مناسبت ها
  • اجرای برنامه های تبلیغاتی دانشگاه
  • پاسخگویی به ابهامات و اعلام مواضع رسمی دانشگاه در قبال رویدادهای مختلف
  • افکارسنجی عمومی و اجرای نظام جامع “انتقادها و پیشنهادها” و ” تکریم ارباب رجوع” در دانشگاه
  • ایجاد حسن رابطه بین اساتید، کارکنان، دانشجویان و مسئولین دانشگاه

 

سرپرست اداره روابط عمومی

  • دکتر امیرپیروز کلاهی آذر
  • شماره تماس: 35220249-023
  • داخلی: 548
  • ایمیل: pr@du.ac.ir

کارشناس اداره روابط عمومی

  • مهندس محسن پریمی
  • شماره تماس: 35220249-023
  • داخلی: 548

* واحد ارتباطات و امور رسانه

اهم شرح وظایف واحد ارتباطات و امور رسانه ای:

  • تدوین و اجرای برنامه های ارتباطی دانشگاه (ارتباطات درون و برون سازمانی و رسانه ها)
  • تهیه خبر و گزارش و مصاحبه از فعالیت های دانشگاه و ارسال به رسانه ها
  • انتشار نشریه داخلی (بولتن) و برون دانشگاهی (خبرنامه)
  • اجرای نظام جامع “انتقادها و پیشنهادها” در دانشگاه و ترغیب اساتید، کارکنان و دانشجویان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود امور دانشگاه
  • اجرای تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولین دانشگاه
  • گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه های رسانه ها، مخاطبان (درون و برون دانشگاهی)، نخبگان و رهبران فکری در زمینه فعالیت دانشگاه
  • اجرای برنامه های دوره ای مصاحبه مسئولان دانشگاه با اصحاب رسانه و متناسب با اولویت های دانشگاه و افکار عمومی
  • ایجاد حسن ارتباط با خبرنگاران رسانه ها و طلب یاری از آن ها برای اطلاع رسانی به مخاطبان

* واحد تبلیغات و تشریفات

اهم شرح وظایف واحد تبلیغات و تشریفات:

  • اجرای برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی جهت معرفی دانشگاه
  • اجرای برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی مربوط به کنفرانس ها، سمینارها و دیدارهای رسمی
  • مدیریت تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دانشگاه
  • تدوین و انتشار عملکرد سالانه دانشگاه برای ارائه به افکار عمومی
  • برگزاری سمینارها و گردهمایی های تخصصی و عمومی در دانشگاه
  • مدیریت نمایشگاه های (سالانه، دائمی و…) در داخل و خارج دانشگاه
  • تدوین “تقویم مناسبت ها و مراسم”
  • مدیریت تشریفات و استقبال از مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی دانشگاه
  • برگزاری مراسم های افتتاحیه پروژه های عمرانی دانشگاه
  • طراحی و تهیه هدایای تبلیغاتی برای اهداء به مخاطبان
  • انجام کلیه امور مربوط به عکس برداری و فیلمبرداری از مراسم ها، همایش ها و برنامه های دانشگاه

* واحد سنجش افکار و برنامه ریزی

اهم شرح وظایف واحد سنجش افکار و برنامه ریزی:

  • برنامه ریزی راهبردی مدون و موضوعی روابط عمومی دانشگاه با توجه به برنامه جامع دانشگاه
  • تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی
  • تهیه گزارش عملکرد دوره ای از فعالیت های اداره روابط عمومی
  • اجرای فعالیت های مستندسازی روابط عمومی
  • برنامه ریزی مدون برای اجرای فعالیت های توانمندسازی کارکنان روابط عمومی
  • نقد و بررسی و بازتاب فعالیت های دانشگاه در نظر مخاطبان، به ویژه نخبگان و رهبران فکری، رسانه ها و سایر دستگاه ها
  • سنجش افکار عمومی درون دانشگاهی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت دانشگاه
بالا