شرایط عمومی
- دریافت فرم شرکت در مناقصه و شرایط موضوع پیمان.
- بازدید از محل موضوع پیمان و کسب اطلاعات تکمیلی.
- ضمانت نامه بانکی به مبلغ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰(چهارصد میلیون) ریال تهیه و آن را درپاکــت ( الف) وتصــویری از ســوابق وهمچنیــن تعییــن صـلاحیت رادرپاکت(ب) و فرم پیشنهاد قیمت خود راکه در پاکت سربسته و لاک و مهر شده جداگانهای به نام پاکت (ج) قرار داده و با پست سفارشی به آدرس دانشگاه دامغان ارسال نماید.
تبصره ۱: ضمانت نامه برنده اول شرکت در مناقصه که ظرف مدت یک هفته پس از اعلام نتیجه مناقصه حاضر به تنظیم قرارداد نباشد به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.
تبصره ۲:ضمانت نامه نفرات دوم و سوم برنده مناقصه تا پس از انعقاد قرارداد نزد دانشگاه باقی خواهد ماند و الباقی ۱۰ روز پس از بازشدن پاکت مناقصه مسترد میگردد.
- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادهای رسیده در یک یا تمامی موضوع مناقصه مختار و مجـاز میباشد.
- شرکت کنندگان حداکثر ده روز بعد از انتشار آگهی در روزنامه میتوانند درخواستهای خود را با پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.
- پیشنهادها باید به امضاء مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره شرکت رسیده و در پاکت دربسته با ذکر نام شرکت و تصویر اساسنامه شرکت و آخرین آگهی روزنامه رسمی و شماره تلفن تماس تحویل امور اداری دانشگاه و یا به آدرس دانشگاه ارسال گردد.
- قیمتهای پیشنهادی به صورت مقطوع و براساس انجام کار تنظیم گردد.به پیشنهادهای خلاف موضوع ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱-۷ :پرداخت کارکرد ماهانه با ارائه گزارش عملکرد توسط شرکت و تأیید مسئول امور عمومی قابل پرداخت میباشد.
۲-۷ پیمانکار باید توانایی کافی مالی جهت پرداخت حداقل دو ماه هزینه پرسنل خود را دارا باشد.
۳-۷ پیمانکار باید پیشبینی پرسنل مورد نیاز خود را جهت اجرای کامل قرارداد بنماید.
۴-۷ پیمانکار موظف است جهت اجرای قرارداد یک نفر ناظر با تجربه بصورت تمام وقت با کلیه لوازم اداری از قبیل رایانه،چاپگر،دستگاه کپی و سایر لوازم مورد نیاز به دانشگاه معرفی نماید.
تبصره۳: قیمتهای پیشنهادی جهت شرکت در مناقصه باید به گونهای باشد که تغییرات احتمالی در حقوق پرسنل در سال ۱۳۹۵ را در بر گیرد.بدیهی است دانشگاه در قبال تغییر هزینهها و افزایش حقوق کارکنان هیچگونه تغییری در قرارداد منعقده نخواهد داد.
- پرداخت کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار میباشد.
- قیمتهای پیشنهادی باید برمبنای طرح طبقه بندی مشاغل تعیین شده از طرف وزارت کار و امور اجتماعی و مطابق با شرایط سال ۱۳۹۴ ارائه شود.
- شرایط اختصاصی موضوع مناقصه پیوست میباشد.
- تهیه یک دستگاه خودرو مناسب جهت جابجایی وسایل بعهده پیمانکار میباشد.
شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفنهای ۳۵۲۲۰۲۴۱-۰۲۳ و ۰۹۱۲۳۳۲۱۵۷۳ آقای محمدحسین خلیل نژاد مسئول امور عمومی و فضای سبز دانشگاه تماس حاصل فرمایند.
شرایط اختصاصی
دانشگاه دامغان در نظر دارد امور خدمات ونظافت دانشگـــــاه را از تاریخ ۱۳۹۴/۸/۱ لغایت ۱۳۹۵/۵/۳۱ بمدت ده ماه و با شرایط زیر به پیمانکاران یا شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.
۱ . شرح خدمات،وظایف و مسئولیتها:
۱- ۱ ) نظافت و پاکیزه نمودن کلیه قسمتهای ساختمانهای اداری شماره ۱و۲و۳ وساختمان خوارزمی،ابوریحان،امیرکبیر،کتابخانه،سالنهای همایش،خانه فرهنگ،سالن ورزشی داخل محوطه سایتA(سلف قدیم)،ساختمان دانشکده هنر،مسجد،انبارهای مرکزی و فرعی سایت A ،خوابگاههای دخترانه حضرت زینب(س)،حضرت زهرا(س)،حضرت معصومه، حضرت مریم ،خوابگـاههای پسرانه ابوذر،گلستان،نورمحمد،سالن ورزشی سلمان فارسی و اتاقهای وابسته به آن،کـیـوسـکهـای نگهبــانـی،اتـاق مخــابـرات،کیـوسـک نگهـداری حیوانـات دانـشکـــــده زیستشناسی، مهمانســـرا و استادسراهای داخل محوطه دانشگاه و استادسرای شهید کلاهدوز واقع در خیابان شهید کلاهدوز و خیابانها و محوطه دانشگاه و خوابگاههای جدیدالتأسیس،سرایداری و نظافت خوابگاه گلستان.
۱- ۲ ) جمعآوری زباله و انتقال آن به محل مورد نظر دانشگاه به صورت روزانه
۱- ۳ ) پذیرایی از کارکنان و مدعوین دانشگاه در وقت اداری و خارج از وقت اداری در مناسبتها و کلیه مراسم و اوقات امتحانات.
۱- ۴ ) انجام امور آبدارخانه و توزیع چای.
۱- ۵ ) نامهرسانی داخل دانشگاه
۱- ۶ ) نقل و انتقال لوازم و وسایل اداری و تخلیه و بارگیری اجناس در دانشگاه و خوابگاهها
۱- ۷ ) سمپاشی و ضدعفونی خوابگاههای مذکور به تشخیص مسئول مربوطه.
تبصره: خرید سموم و وسایل مورد نیاز در بند ۱-۷ بعهده پیمانکار میباشد.
۱ – ۸) خدمات رفع گیر اولیه چاههای سرویس بهداشتی و غیره
۱- ۹ ) تهیه و توزیع کلیه لوازم مصرفی نظافت و شوینده و مواد بهداشتی استاندارد و با کیفیت بابت انجام امور نظافت بعهده پیمانکار میباشد.
۱- ۱۰ ) مبلغ پیشنهادی بابت یک نفر نیرو براساس طرح طبقه بندی مشاغل به ریال و همچنین مبلغ کل حجم کار در سال بصورت مجزا و آنالیز سایر موارد موضوع قرارداد در قالب یک فرم و در پاکت دربسته با ذکر تلفن و نشانی دقیق دفتر شرکت در موعد مقرر تحویل گردد.
۱- ۱۱) لازم بذکر است در حال حاضر دانشگاه حجم کار فعلی مذکور را با تعداد ۱۲ نفر نیروی خانم جهت کار در خوابگاهها و کتابخانه و همچنین تعداد۲۸ نفر نیروی مرد در امور دیگر در دست اقدام دارد.(حداقل نیروی کار ۴۰ نفر که باید در محل کار حاضر باشند)
۱- ۱۲) امور نظافت خوابگاهها در روزهای تعطیل رسمی و پنجشنبه و جمعه نیز در زمان اسکان دانشجو مورد نیاز دانشگاه میباشد.
۲- شیوه نظارت:
معرفی و اختصاص یک نفر نیروی آماده بکار و آگاه و مسلط به امور خدمات نظافت به صورت تمام وقت توسط شرکت پیمانکار.
تبصره:خسارتهای وارده به تجهیزات و منافع دانشگاه از طرف پرسنل شرکت به صورت جزئی و کلی از شرکت دریافت میگردد.
۳ – مدت انجام کار:
از تاریخ۱۳۹۴/۸/۱ لغایت ۱۳۹۵/۵/۳۱ به مدت ده ماه با در نظر گرفتن میزان ۲۵% پیشبینی کاهش یا افزایش حجم کار در قرارداد به منظور تغییر در کاهش حجم کار در ایام تعطیل یا نیمه تعطیل و همچنین افزایش حجم کار در صورت اضافه شدن ابنیه دانشگاه.
مشخصات متقاضی:
نام شرکت یا موسسه: سابقه کار مفید: سابقه کار در دستگاهها دولتی : نام و نام خانوادگی مدیرعامل شرکت یا مؤسسه: نام پدر: ش ش: صادره: آدرس: تلفن منزل: تلفن محل کار:
کلیه شرایط مربوط به مناقصه واگذاری امور خدمات و نظافت دانشگاه دامغان را می پذیرم.
مهرو امضای متقاضی:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

دانلود فرم قرارداد[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″] [/vc_column][/vc_row]