×

دومین جشنواره ملی مولانا با حضور هنرمندان صدا برگزار شد

به همت دانشگاه دامغان دومین جشنواره ملی گویندگی، دوبله، اجرا و سخنوری مولانا در روزهای پایانی آبان ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان صدا در سالن‌ خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

پس از برگزاری یک دوره رقابت‌ بین فینالیست‌های این جشنواره و کارگاه‌های انتقال تجربه با حضور اساتید این حوزه، اختتامیه جشنواره با حضور دکتر رشید جعفرپور، قائم‌مقام و مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مجید کامرانی‌فر، مدیر اجرایی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر مصطفی زارع معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دامغان و دکتر رضا مرتضوی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دامغان صورت گرفت.

 هیات داوران دومین جشنواره ملی مولانا نیز چهره‌های شناخته شده‌ی هنر صدا و اجرا از جمله محمدرضا علیمردانی، امیرعلی نبویان، مژده لواسانی، علیرضا عسکریان و پیمان طالبی بوده که در دو بخش اصلی و کودک و نوجوان آثار ارسالی به جشنواره را داوری نمودند.

 دومین جشنواره ملی مولانا که از تیرماه ۱۴۰۲ به صورت برخط (آنلاین) فعالیت خود را آغاز کرد، از ۲۷ تا ۲۹ آبان مرحله‌ی حضوری خود را پشت سر گذاشت.

جشنواره ملی مولانا از سال ۱۴۰۰ توسط کانون هنرمندان صدای دانشگاه دامغان با برگزاری اولین رویداد در دانشگاه دامغان پایه‌گذاری شده و با محوریت شناسایی استعدادها و معرفی ظرفیت‌ها در محورهای گویندگی، دوبله، اجرا و سخنوری به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است دبیر جشنواره، دبیر اجرایی، دبیر محتوایی، طراح گرافیک و بسیاری دیگر از مسئولان برگزاری این همایش از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه دامغان هستند.

TOP