×

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

  • سامانه خدمات آموزشی گلستان
  • سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه دامغان (VLMS)
  • وبگاه ثبت‌نام دانشجویان نو ورود
  • وبگاه جذب اعضای هیئت علمی

معاونت پژوهشی

  • پرتال کتابخانه
  • وبگاه مرکز رشد دانشگاه دامغان
  • سامانه ایمیل دانشگاه
  • سامانه نشریات علمی دانشگاه دامغان
  • پرتال همایش های دانشگاه دامغان
  • فروشگاه محصولات علمی-فرهنگی دانشگاه دامغان
  • وبگاه ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان
  • مرکز نوآوری پسته دامغان

معاونت دانشجویی

  • سامانه خدمات الکترونیک(بوستان)
  • سامانه سلف سرویس 
  • وبگاه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دامغان
  • وبگاه واحد تربیت بدنی دانشگاه دامغان
  • مرکز مشاوره دانشگاه دامغان
  • سامانه حامیان رفاه دانشجویان
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • پرتال دانشجویی صندوق رفاه
  • سازمان امور دانشجویان

سایر

  • وبگاه اساتید
  • وبگاه نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه دامغان
  • بنیاد خیرین حامی دانشگاه دامغان
  • فصلنامه خبری دانشگاه های منطقه 9 کشور
  • وبگاه روز بین المللی نور
  • وبگاه پژوهشکده زیستی

معاونت اداری و مالی

  • سامانه اتوماسیون اداری - (ERP)
  • سامانه احکام
  • سامانه فیش حقوقی
  • سامانه آموزش کارکنان(LMS)
  • سامانه ارزیابی کارکنان

معاونت فرهنگی

  • نشریات فعال دانشجویی
  • پرتال جامع شهدای دانشجو

دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان

T (+98) 23 3117 0000
Email: info@du.ac.ir

دانشگاه دامغان
دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان، کد پستی 3671645667

19,اردیبهشت, 1404

EN Ar
  • دانش‌آموختگان
  • اعضای هیأت علمی
  • کارکنان
  • دانشجویان
  • فهرست سامانه های دانشگاه
  • حوزه ریاست
  • معاونت‌ها
    • معاونت اداری و مالی
    • معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
    • معاونت پژوهشی و فناوری
    • معاونت دانشجویی
    • معاونت فرهنگی و اجتماعی
  • دانشکده ها
    • دانشکده علوم زمین
    • دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
    • دانشکده شیمی
    • دانشکده فیزیک
    • دانشکده زیست شناسی
    • دانشکده فنی و مهندسی
    • دانشکده علوم انسانی
    • دانشکده هنر
  • دفتر نهاد
  • مرکز رشد
  • تماس با ما
    • شماره‌های ضروری
    • راهنمای جامع تلفن‌های دانشگاه
    • ارتباط با مسئولین(ERP)
  • Home
  • اطلاعیه ها
  • آگهی مناقصه تأمین تجهیزات رایانه و شبکه دانشگاه دامغان
19 اردیبهشت 1404

آگهی مناقصه تأمین تجهیزات رایانه و شبکه دانشگاه دامغان

by master / شنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۷ / Published in اطلاعیه ها
آگهی مناقصه دانشگاه دامغان

شرایط مناقصه خرید تجهیزات فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان

  1. موضوع مناقصه عبارتست از خرید تجهیزات شبکه و سوئیچینگ، تجهیزات سرورینگ و ذخیره سازی، لپ تاپ، ویدئو پرژکتور و سایر ملزومات فناوری اطلاعات که به صورت سه مناقصه عمومی یک مرحله ای به شرح ذیل تفکیک شده­ اند لذا شرکتها حیطه تخصص می توانند در تمام یا بخشی از مناقصات شرکت نمایند.
    • مناقصه اول: تامین تجهیزات شبکه و سوئیچینگ
    • مناقصه دوم: تامین تجهیزات سرورینگ و ذخیره سازی
    • مناقصه سوم: تامین لپتاپ، ویدئو پرژکتور و سایر ملزومات
  2. مبالغ تضمین شرکت در هر مناقصه به تفکیک به شرح ذیل تعیین شده است که لازم است بصورت ضمانت نامه بانکی در پاکت الف یا بصورت نقدی واریز بحساب ۲۹۳۷۰۳۹۰۹۶ نزد بانک تجارت شعبه ۲۹۲۴۰ بنام دریافت و پرداخت دانشگاه دامغان واریز و اصل فیش به دانشگاه تسلیم شود.
    • مبلغ تضمین شرکت در مناقصه اول: ۱۳۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال
    • مبلغ تضمین شرکت در مناقصه دوم: ۱۷۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال
    • مبلغ تضمین شرکت در مناقصه سوم: ۱۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال
  3. اطلاعات مورد نیاز جهت اخذ ضمانتنامه بانکی به شرح ذیل است:

           الف) کد اقتصادی: ۴۱۱۴۱۶۳۹۶۹۳۳       ب) شماره شناسایی: ۱۰۹۹۰۴۰۱۲۸۵۳         ج) شناسه ملی: ۱۴۰۰۳۰۴۹۲۰۰

           د) کد پستی: ۳۶۷۱۶۴۱۱۶۷                ه) شماره شبای حساب درآمد اختصاصی دانشگاه: IR760100004001080303020708

  1. لازم است شرکت کنندگان قیمت قطعی تمامی اقلام مورد درخواست هر مناقصه­ای که در آن شرکت می­نمایند را در فرم پیشنهاد قیمت درج و در پاکت ج تسلیم دانشگاه نمایند. عدم ثبت قیمت هر قلم کالای مندرج در فرم درخواست قیمت به منزله عدم توانایی در تامین تجهیزات تلقی شده و درخواست ایشان کان لم یکن تلقی خواهد شد.
  2. نحوه پرداخت و تسویه حساب می تواند به دو صورت نقدی یا از طریق دریافت اسناد خزانه اسلامی با نماد معاملاتی اخزا ۷۰۱ معادل ۴،۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال با سررسید ۹۷/۰۹/۲۰ و مابقی اسناد خزانه از محل اعتبارات سال ۱۳۹۷ دانشگاه دامغان تامین میشود با سر رسید تا آخر سال ۱۳۹۷ که بعد از ابلاغ به دانشگاه به برنده مناقصه واگذار میشود. شرکت ها می توانند در صورت تمایل به یکی از این دو روش در مناقصه شرکت نمایند.
  3. در نحوه تسویه حساب بصورت نقدی پس از تحویل اقلام کالا به دانشگاه و تایید فنی کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه تسویه حساب انجام خواهد شد.
  4. برای شرکتهایی که تمایل به دریافت وجوه شرکت در مناقصه را از طریق دریافت اسناد خزانه اسلامی اعلام نمایند اولویت منظور خواهد شد.
  5. شرکتهایی که تمایل به شرکت در مناقصه تمام یا بخشی از مبالغ پیشنهادی را از طریق اسناد خزانه اسلامی ذکر شده اعلام می­نمایند لازم است قیمت پیشنهادی خود را نیز براین اساس تکمیل و در پاکت ج تسلیم دانشگاه نمایند.
  6. تحویل کلیه اجناس درخواست شده در محل دانشگاه دامغان خواهد بود.
  7. زمان تحویل اجناس حداکثر ۱۵ روز پس از ابلاغ شرکت برنده از طرف دانشگاه خواهد بود.
  8. هیچ گونه تعدیلی ناشی از نوسانات قیمت ارز یا سایر موارد پرداخت نخواهد شد و قیمت های پیشنهادی بصورت مقطوع در نظر گرفته می­شوند.
  9. تمامی تجهیزات باید عینا براساس مارک، برند و مدل مشخص شده در فهرست مقادیر و طبق مشخصات فنی مربوطه تحویل شود. مگر در مواردی که اعلامی از سوی دانشگاه صورت نگرفته باشد. هرگونه تجهیزات متفرقه قابل قبول نخواهد بود و درصورت ارسال اینگونه تجهیزات کالای تحویل شده عودت داده خواهد شد و هیچگونه هزینه و خسارتی پرداخت نخواهد شد.
  10. چنانچه برنده به هر دلیلی توانایی تامین تجهیزات مورد درخواست را نداشته باشد و یا از تحویل تمام یا بخشی از اجناس امتناع ورزد دانشگاه مطابق با قوانین و مقررات با برنده برخورد کرده و ضمانت شرکت در مناقصه به نفع دانشگاه دامغان مصادره خواهد شد..
  11. کلیه کسورات قانونی به عهده شرکت کننده می­باشد.
  12. کلیه صفحات اسناد باید به مهر و امضاء پیشنهاد دهنده (صاحب امضاء مجاز) رسیده و در یک پاکت دربسته لاک و مهر شده، محتوی سه پاکت جداگانه “الف”، “ب” و “ج” رسیده و تحویل دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه شود. (روی پاکت اصلی عبارت “مربوط به مناقصه ملزومات فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان” قید شود).
  13. هر مناقصه به تنهایی حکم واحد را داشته لذا روال پیشنهاد قیمت و تکمیل پاکت اسناد مناقصه برای هر پیشنهاد لازم است بصورت مجزی انجام شود.
  14. اسناد و مدارکی که باید در پاکت “الف” گذاشته شود عبارتست از:
    • مبلغ تضمین شرکت در هر مناقصه که باید طبق شرح مندرج در بند ۲ تهیه گردد. (ضمانتنامه بانکی یا سپرده نقدی)
  15. مدارک و اسنادی که باید در پاکت “ب” قرارداده شود عبارتست از:
    • رونوشت اساسنامه و آگهی در مورد امضای مجاز پیشنهاد دهنده برای اسناد مالی تعهدآور و آخرین روزنامه رسمی و یا جواز کسب و کپی شناسنامه و کارت ملی فروشنده
  16. مدارک و اسنادی که باید در پاکت “ج” قرار داده شود عبارتند از:
    • برگ پیشنهاد قیمت مناقصه
    • فهرست قیمت تکمیل شده که تمامی صفحات آن ممهور به مهر و امضاء مجاز و تعهدآور شرکت یا صاحب جواز کسب باشد.
  17. در صورت تکمیل ناقص، عدم مهر و امضاء، تغییر یا اضافه نمودن مشخصات، خط خوردگی و مخدوش بودن مدارک هر پاکت، پاکت­های بعدی بازگشایی نخواهد شد و مناقصه­گر از مناقصه حذف می­شود.
  18. محل تسلیم پیشنهادات دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه دامغان به آدرس دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان، کد پستی ۳۶۷۱۶۴۱۱۶۷ می­باشد.
  19. مهلت تسلیم پیشنهادات ساعت ۱۴ روز یک­شنبه ۹۷/۰۴/۱۷ می­باشد.
  20. پیشنهادات دریافت شده در روز دوشنبه ۹۷/۰۴/۱۸ در کمیسیون معاملات دانشگاه بازگشایی می­شود. حضور یک نماینده معرفی شده بصورت کتبی از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه بازگشایی پیشنهادات بلامانع است.
  21. صرفا شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه دامغان نمی­نماید و دانشگاه مجاز است در چارچوب ضوابط مقرر در آیین­نامه مالی و معاملاتی دانشگاه­های منطقه البرز جنوبی و با عنایت به صرفه و صلاح دانشگاه، هر یک از پیشنهادات را قبول یا رد نماید.
  22. مناقصه با پیشنهاد حداقل سه شرکت کننده رسمیت می­یابد.
  23. هزینه چاپ آگهی در روزنامه بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  24. چنانچه پس از تعیین مهلت مقرر شرکت برنده (پیمانکار) نتواند نسبت به تامین عین اقلام اقدام نماید به ازای هر روز به میزان ۰/۰۰۵ (پنج هزارم) مبلغ کل پیمان بعنوان جریمه تاخیرات غیر مجاز از مطالبات پیمانکار کسرخواهد شد. مجموع مبلغ جریمه مربوط به این نوع تاخیرها تابع سقف نمی­باشد و در هر صورت نظر کارفرما ارجح می­باشد. پس از پایان مهلت ۵ روز کارفرما می­تواند نسبت به ابطال مناقصه و ضبط وجه تضمین اقدام نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۵۲۲۰۲۱۲-۰۲۳ دفتر فناوری اطلاعات دانشگاه و ۳۵۲۲۰۰۹۶-۰۲۳ دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه تماس حاصل نمایید.

♦ جهت دانلود اسناد مناقصه کلیک کنید

What you can read next

اطلاعیه مرحله ارزیابی تخصصی (مصاحبه) دکتری سال ۱۳۹۸ دانشگاه دامغان
اطلاعیه اسکان در خوابگاه ها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
انتصاب دکتر داود عاجلو به عنوان سرپرست دانشکده شیمی

آخرین مطالب

  • حل یک معمای بنیادی درباره ساختار جهان در مجله بین‌المللی JHAP

    لئونارد ساسکیند، فیزیکدان برجسته دانشگاه استنفو...
  • مجله بین‌المللی دانشگاه دامغان به رتبه کیفی Q2 در نظام رتبه‌بندی SJR دست یافت

    مجله علمی بین‌المللی «Journal of Holography App...
  • چهارمقاله پر استناد اعضای هیات علمی دانشگاه دامغان در فهرست جهانی

    چهار مقاله از اعضای هیأت علمی دانشگاه دامغان در...
  • نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های دامغان و فردوسی مشهد برگزار شد

    صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۴، نشستی با محو...
  • درخشش دانشجویان دانشگاه دامغان در سومین جشنواره ملی پروین اعتصامی

    درخشش دانشجویان دانشگاه دامغان در سومین جشنواره ملی پروین اعتصامی

    در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۴، مراسم اختتامیه سومین ...
  • انتصاب دکتر سجاد رحمانی به عنوان رئیس دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر

    انتصاب دکتر سجاد رحمانی به عنوان سرپرست دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر

    با حکم رئیس دانشگاه دکتر سجاد رحمانی، عضو هیئت ...
  • اطلاعیه مهمانی و انتقال دانشجویان – سال ۱۴۰۴

     به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه ...
  • اطلاعیه کار دانشجویی

    قابل توجه کلیه دانشجویان واجدالشرایط متقاضی کاردانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 404-403

    قابل توجه دانشجویان گرامی تقویم کاردانشجویی نیم...

جمعه
1404/02/19

اطلاعات تماس

استان سمنان، شهرستان دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان

کد پستی: 45667-36716

تلفن تماس: 31170000-023

رایانامه: info@du.ac.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

دسترسی سریع

  • دفتر نهاد مقام معظم رهبری
  • بنیاد خیرین دانشگاه
  • اداره روابط عمومی
  • وبگاه اساتید
  • ایمیل دانشگاه
  • کتابخانه مرکزی
  • سایر دانشگاه‌ها
  • سامانه رسیدگی به شکایات

دانشکده ها

  • علوم انسانی
  • فنی و مهندسی
  • ریاضی و علوم کامپیوتر
  • علوم زمین
  • زیست شناسی
  • شیمی
  • فیزیک
  • هنر

دانشگاه دامغان، صد دروازه دانش و اندیشه

© 1367 - 1404 کلیه حقوق و امتیازات این سایت محفوظ و متعلق به دانشگاه دامغان است.

TOP