×

نحوه ثبت نام غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه دامغان سال 1402

 

ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و موفقيت شما در آزمون سال تحصيلي 1403-1402، از اینکه دانشگاه دامغان را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب نموده اید؛ بسيار خرسنديم و ورود شما را به این دانشگاه خوش آمد عرض می‌نماییم.

مرحله 1: ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان (16 مهر الی 21 مهرماه)

دانشجو  بعد از انجام ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)  در سامانه گلستان و پرینت  فرم های تکمیل شده در پذیرش غیرحضوری  (فرم های تعهد، مرامنامه انضباطی و مشخصات کامل دانشجویان)  لازم است فرم های مربوطه را به همراه مدارک ذیل در تاریخ های مشخص شده برای هر دانشکده، تحویل دهد. (برای مشاهده راهنمای سامانه گلستان کلیک نمایید.)

 - در هنگام ثبت‌نام در سامانه گلستان برای وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور مطابق زیر عمل نمایید:

مدارک مشترک

داوطلبان پذیرفته شده جهت استعلام گواهی های تحصیلی  از آموزش و پرورش به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir   مراجعه و درخواست صدور تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند و کد رهگیری صادر شده را نزد خود نگهداشته  و جهت استعلام نهایی در سامانه آموزشی گلستان (هنگام ثبت نام غیرحضوری)  ثبت نمایند.

  1. اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت  آن به انضمام دو برگ کپی آن.
  2. اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به انضمام یک برگ  کپی آن.
  3. اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی.
  4. اصل ریزنمرات سه سال  متوسطه.
  1. اصل مدرک پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه یا گواهی آن به انضمام دو برگ کپی آن.
  2. اصل ریزنمرات سه سال آخر دبیرستان.
  3. فرم 602 – گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم .

تذکر مهم:

پرداخت شهریه ثابت دانشجویان شبانه هنگام ثبت نام غیر حضوری بصورت الکترونیکی الزامیست (این مبلغ درصورت انصراف قابل استرداد نمی باشد).

مرحله 2: ثبت نام غیرحضوری در سامانه دانشجویی بوستان

  1. مطالعه راهنمای ثبت نام اینترنتی در سامانه دانشجویی بوستان
  2. مراجعه به سامانه دانشجویی بوستان به آدرس الکترونیکی student-portal.du.ac.ir
  3. ورود به سامانه بوستان (نام کاربری: شماره دانشجویی ، کلمه عبور: کد ملی)
  4. تکمیل سه فرم اطلاعات دانشجو، پرسشنامه دانشجویی، پرسشنامه پیشینه ورزشی و ارسال اسکن عکس و صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی برای کلیه پذیرفته شدگان در سامانه بوستان.

تذکرات مهم:

  • در صورت نیاز به خوابگاه، ثبت درخواست خوابگاه در سامانه بوستان مطابق فایل راهنما الزامی است. نتیجه بررسی درخواست خوابگاه متعاقبا در سامانه بوستان قابل رویت می باشد. در صورت موافقت با درخواست خوابگاه، انتخاب اتاق و پرداخت اجاره بها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بوستان (مطابق فایل راهنما)  انجام می پذیرد.

  • تشکیل پرونده به صورت الکترونیکی در پرتال دانشجویی صندوق رفاه (سامانه خرد) به آدرس refah.swf.ir برای کلیه پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از خدمات رفاهی(خوابگاه، تغذیه و انواع وام) مطابق فایل راهنما الزامی است.

لطفاً قبل از شروع به کار (ثبت نام اینترنتی) مدارک زیر را جهت بارگذاری آماده نمایید:

  • فایل اسکن شده عکس (با فرمتJPG و حجم بین 50 تا 200 کیلو بایت)
  • فایل اسکن شده صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی (با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و با فرمت JPG، JPEG )
  • افتتاح حساب در بانک تجارت (برای انجام امور رفاهی دانشجو، داشتن یک شماره حساب در بانک تجارت به نام خود دانشجو الزامی است)

  • داوطلبان پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه ی گلستان، اطلاعیه های آموزشی را از طریق مسیرهای ذیل دنبال کنند:
  • وب سایت دانشگاه دامغان :                    https://du.ac.ir
  • ما را در فضای مجازی با نمایه :     duacir@  دنبال نمایید.

 

برای اطلاع از مراحل ثبت‌نام حضوری کلیک کنید.

نقشه دانشگاه ↓

سوالات متداول

لوازم شخصی مثل ظروف- تشک و وسایل خواب و …

استان سمنان، دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان، کد پستی 45667-36716

باید بعد از دریافت کارت دانشجویی به اداره تغذیه واحد اتوماسیون مراجعه و نسبت به فعال نمودن کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه اقدام کرد.

پاسخ: ضامن باید دارای حکم کارگزینی کارمند رسمی یا پیمانی باشد، کسی که شغل آزاد یا پروانه کسب دارد نمی تواند ضامن شود. کارمند بازنشسته می تواند با نامه کسر از حقوق ضامن شود. 

پاسخ: انتقالی یا میهمانی اردیبهشت ماه هر سال بصورت متمرکز توسط سامانه نقل و انتقالات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. لازم به ذکر است پذیرفته شدگان حتماً باید دانشجو شوند و سپس نسبت به میهمانی یا انتقالی اقدام نمایند.

اتاق خوابگاه ها از 1نفره تا 3نفره با توجه به اولویت به دانشجویان شرایط خاص ( بیماری جسمی و روحی با تأیید مرکز مشاوره و بهداشت) و در مرحله مازاد به دانشجویان معدل بالا تعلق می گیرد- وبقیه اتاقها 4-5-6-7و8نفره است- مسافت خوابگاه های خواهران به صورت مجتمع و واقع در سایت دانشگاه – مسافت خوابگاه های برادران ابوذر واقع در سایت دانشگاه و پردیس 100متر – گلستان 500متر و نورمحمد 2هزار متر 

پاسخ: اگر حتی یک عنوان از دروس متوسطه را قبول نشده باشید امکان ثبت نام وجود ندارد و لطفاً از مراجعه به دانشگاه جدا خودداری نمایید. البته در صورت موافقت کمسیون موارد خاص آموزش و پرورش استان مربوطه و قبولی دیماه در درس مورد نظر تحت شرایطی می توان در دانشگاه (از ترم آینده) پذیرفته شد که می بایست جهت کسب اطلاع بیشتر با اموزش دانشگاه تماس حاصل نمایید.

دانشجویان روزانه که تمایل به دریافت وام دارند باید شماره حساب بانک تجارت شعبه دانشگاه دامغان را وارد نمایند لذا دانشجویان می توانند این فیلد را فعلاً خالی گذاشته و در اولین فرصت پس از حضور در دانشگاه نسبت به ایجاد شماره حساب در بانک تجارت شعبه دانشگاه دامغان اقدام نمایند.

هردو به صورت الکترونیکی صورت می گیرد. دانشجویان لازم است قبل از ثبت نام فایل راهنما را کامل مطالعه نمایند. لازم به ذکر است اسکن موارد خواسته شده در سامانه دانشجویی فقط با فرمت تعیین شده ممکن می باشد.

هزینه اتاقها طبق تعرفه صندوق رفاه و با توجه به ظرفیت اتاق و درجه خوابگاه تعیین می شود. پرداخت به صورت الکترونیکی انجام می شود. جهت پرداخت اجاره بها داشتن یک کارت بانکی با رمز دوم اینترنتی و دارای موجودی کافی لازم است.

چون انتخاب اتاق به صورت الکترونیکی توسط خود دانشجو انجام می شود، لذا جابجایی فقط در شرایط خاص در بازه های تعیین شده از جانب اداره امور خوابگاه ها امکان پذیر است.

لازم است دانشجو قبل از انتخاب خوابگاه  دقت لازم را لحاظ نموده و در صورت تصمیم بر انصراف باید به صورت الکترونیکی در سامانه بوستان نسبت به ثبت درخواست انصراف از خوابگاه اقدام نماید.

TOP