×

آیین جشن استقبال از دانشجویان نوورود دانشگاه دامغان در فضایی نشاط‌انگیز برگزار شد

شامگاه دوشنبه ۲۵ مهرماه؛ در آیینی باشکوه، جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه دامغان با حضور دکتر اسلامی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام فضلیان مسئول نهاد رهبری دانشگاه، جمعی از مدیران و اساتید دانشگاهی و حضور پرانگیزه و نشاط‌آفرین دانشجویان در سالن رسول اکرم‌(ص) مرکز همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

دکتر اسلامی در این مراسم با اشاره به ویژگی ممتاز توان و انرژی در دوره جوانی، بر بهره‌مندی بیشتر از توانمندی‌های جسمی و روحی این دوره در قالب پرورش استعدادهای مختلف؛ هم در حوزه علمی مرتبط با رشته تحصیلی و هم مهارت‌افزایی در چارچوب سایر استعدادهای خدادادی تاکید نمود.

وی مرجع پیگیری و بستر تحقق این استعدادها را دو حوزه معاونت آموزشی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برشمرده و دانشجویان را به فعالیت متناسب با علاقه و استعداد در کانون‌های فرهنگی و هنری و همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی ترغیب نمود.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید به معاونت دانشجویی در اندیشیدن تمهیدات لازم و تلاش کافی برای تقویت امور رفاهی دانشجویان، پیش نیاز موفقیت در این دو مسیر (تحصیل در رشته تخصصی و پرورش استعدادها) را توجه به بهینه‌سازی سبک زندگی در شئون مختلف آن دانست.

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی؛ همنوازی گروه موسیقی نوای دل؛ بیان موارد توجیهی آموزشی؛ تذکرات حراستی و نکات زندگی خوب و امن دانشجویی؛ آموزه‌های مشاوره تحصیلی و ترسیم آینده شغلی؛ پخش کلیپ‌های آشنایی با تشکل‌ها؛ انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی؛ معرفی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان دامغان همراه با تقدیر از دانشجویان برگزیده از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این آیین استقبال بود.

همچنین در این برنامه جمعی از دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که به دلیل دوران همه‌گیری بیماری کرونا، بخشی از دوره دانشجویی را به صورت غیرحضوری پشت سر گذاشته بودند نیز حضور داشتند.

TOP