×

دکتر اسلامی سرپرست دانشگاه دامغان، در آیین گرامیداشت روز کارمند گفت:

حرکت بسوی اشتغال نخبگانی از ماموریت‌های مهم دانشگاه‌هاست

همزمان با هفته دولت؛ آیین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشسته، با حضور کارکنان و خانواده دانشگاهیان در مرکز همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه دامغان در این مراسم ضمن تشکر از خانواده بزرگ دانشگاه دامغان، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و خانواده‌های محترم آنان گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییر ذائقه دانشجویان در انتخاب رشته، کارکرد دانشگاه نیز باید بسوی اشتغال نخبگانی برود تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی توانمندی کافی در ایجاد و یافتن شغلی متناسب را داشته باشند.

اسلامی گفت: با توجه به سرعت فزاینده تحولات اجتماعی، دانشگاه نیز باید بتواند با برنامه‌های نوین، چه در حوزه انسانی و چه در حوزه فرهنگ سازمانی، تحولات اساسی برای تغییر ماموریت و منطبق با رسالت دانشگاه داشته باشد.

وی لازمه این اصلاحات را همگرایی همیاران علمی و اعضای هیات علمی دانشگاه دانست و گفت: در این همگرایی سازنده باید از تمام منابع معنوی و مشهود دانشگاه استفاده شود.

در پایان دکتر سیدسعیدالرضا اسلامی از زحمات دکتر عبدالعلی بصیری ریاست قبلی دانشگاه و همکاران بازنشسته که دانشگاه را به این نقطه پر افتخار رسانده‌اند، تشکر کرد.

در خاتمه این گردهمایی دوستانه، از  20 نفر از کارکنان نمونه و بازنشسته و همچنین از فرزندان ممتاز علمی-فرهنگی این جامعه دانشگاهی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

TOP