×

گزارش تصویری مراسم استقبال از نودانشجویان و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)

مراسم استقبال نودانشجویان به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در مرکز همایش های دانشگاه دامغان برگزار گردید.

سرپرست دانشگاه در مراسم استقبال از نودانشجویان گفت: دانشگاه یک نهاد اجتماعی است و همه دانشگاهیان موظف به رعایت و پاسداشت قوانین و قواعد آن هستند.

دکتر اسلامی ضمن خیر مقدم به نودانشجویان، دانشگاه را نهادی اجتماعی توصیف کرد. ایشان با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی مسئولیت آفرین است، گفت: این مسئولیت حکم می‌کند تا تمام دانشگاهیان قواعد و قوانین اجتماعی دانشگاه را پذیرفته و آن را سرلوحه زندگی دانشگاهی در تمام ابعاد آموزشی، پژوهشی و اجتماعی خود قرار دهند.

دکتر اسلامی با بیان تجربه ۳۰ ساله زیست دانشگاهی خود خطاب به دانشجویان گفت: رابطه خود را با خالق حفظ کنید. بهترین نماد حفظ این رابطه نیز نماز است. اگر چنین باشد مطمئنا خداوند متعال حافظ شما خواهد بود.

حجت الاسلام فضلیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مهمترین هدف دانشجویان را کسب علم و معرفت عنوان کرد و از دانشجویان خواست تا ضمن عضویت در تشکل‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فعالیت‌های فوق برنامه خود را بطور هدفمند توسعه دهند.

در این مراسم ضمن برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، دانشجویان نوورود دانشگاه با برخی از مقررات و ضوابط آموزشی نیز آشنا شدند.

لازم به ذکر است کا از اواخر بهمن ماه سال گذشته کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی مرتبط به دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین برخی از رشته های تحصیلی در دوره های کارشناسی دانشگاه بطور کاملا حضوری برگزار می شود.

با توجه به مصوبه شورای دانشگاه نیز از ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ کلیه برنامه های آموزشی مرتبط با دانشجویان نوورود (ورودی۱۴۰۰) بصورت کاملا حضوری در حال برگزاری است.

با توجه به برخی از محدودیت های سراهای دانشجویی، پیگیری هایی در حال انجام است و پیش بینی می شود شرایط برای اجرای کامل برنامه های آموزشی دانشگاه بصورت حضوری بزودی فراهم گردد.

TOP