×

اولین جلسه‌ی تیم پژوهشی دانشجویان نخبه دانشگاه دامغان در ششمین طرح شهید احمدی روشن برگزار شد

اولین جلسه‌ی هماهنگی و تقسیم وظایف تیم اجرایی طرح دانشگاه دامغان با عنوان « طراحی زنجیره‌ی تامین چندکاناله پسته با رویکرد توسعه‌ی پایدار» به سرپرستی دکتر فضل الله تبار روز دوشنبه مورخ 1400/10/13 در سالن کنفرانس کتابخانه دانشگاه دامغان برگزار شد.

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت از آغاز فعالیت تیم پژوهشی طرح دانشگاه دامغان خبر داد. دکتر مهدی صرفی گفت:  برای اولین بار طرح دانشگاه دامغان با عنوان “طراحی زنجیره‎ ی تأمین چند کاناله پسته با رویکرد توسعه‎ ی پایدار” به سرپرستی دکتر حامد فضل ‎الله تبار در ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن پذیرفته شده است. در همین راستا اولین جلسه، جهت هماهنگی و تقسیم وظایف بین تیم اجرایی در روز دوشنبه مورخ 1400/10/13 در محل سالن کنفرانس کتابخانه دانشگاه دامغان برگزار شد. در این جلسه 10 نفر از دانشجویان برگزیده در رشته های زیست، شیمی، زمین شناسی، فیزیک، مهندسی صنایع و علوم کامپیوتر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شرکت داشتند.

وی گفت: از مزایای این طرح، پرداخت حقوق ماهیانه از طرف بنیاد ملی نخبگان به میزان 18 تا 40 میلیون ریال با توجه به مقطع تحصیلی و وضعیت تاهل دانشجویان، است. همچنین این دانشجویان از امتیازات ویژه بنیاد ملی نخبگان (نظام وظیفه، جوایز تحصیلی و غیره) بهره مند خواهند شد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم جوان خود ابراز کرد: از جمله اهداف این طرح، استفاده از ظرفیت های دانشجویان مستعد جهت تحقیق و پژوهش و نهایتا ارائه راهکارهای عملی به منظور بهبود فرآیندهای کاشت، داشت و برداشت پسته، ایجاد زنجیره تامین چندکاناله جهت بهبود تجارت و دستیابی به بازارهای صادراتی برای محصول پسته است و امیدواریم جامعه بیش از پیش از ظرفیت جوانان نخبه خود بهره‌مند شود.

TOP