×

تقدیر از کارکنان بازنشسته دانشگاه

نشست صمیمانه کارکنان بازنشسته دانشگاه و مسئولین روز دوشنبه ۸ شهریور در جلسه‌ای با حضور برخی مسئولین دانشگاه برگزار و از کارکنانی که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، تقدیر شد.
رئیس دانشگاه ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه دامغان بیان داشت: دانشگاه دامغان در طی این سالها از رشد و توسعه‌ای مناسب در منطقه برخوردار بوده است که این مهم جز با تلاش و کوشش تک تک خیرین، اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه ممکن نبود. دکتر بصیری ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه و خدمات بی‌دریغ همکاران، بویژه همکاران بازنشسته که عمر و جوانی خود را در دانشگاه سپری کرده‌اند درخواست کردند؛ همکاران تجارب خود را از دوران بازنشستگی بیان کنند.

کارکنان بازنشسته حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از سال‌هایی که در محیطی علمی و دوستانه سپری کرده‌اند؛ بازنشستگی را دوران کاهش توانمندی جسمی و در عین حال افزایش مسئولیت در قبال خانواده نامیدند.

آقای قریب بلوک (بازنشسته دبیرخانه)، ضمن ابراز خرسندی از روزهایی که در محیط دوستانه دانشگاه توأم بااحترام سپری شده؛ دوران بازنشستگی را فرصتی مناسب برای پرداختن به برخی از امور مورد علاقه دانستند.

آقای ابراهیمی (بازنشسته واحد ترابری)، از خداوند متعال بابت فرصت ۳۰ ساله خدمت شکرگزاری کردند و برای همکاران خود آرزوی موفقیت نمودند.

آقای صادقی‌نژاد (بازنشسته دبیرخانه هیات اجرایی جذب) با اظهار خوشحالی از اینکه عمر حرفه‌ای خود را در محیط دانشگاه سپری کرده‌، گفت: در ابتدای خدمت ما حتی برگه‌های مرخصی ساعتی خود را برای تایید باید به مرکز استان می‌فرستادیم ولی اکنون دانشگاهی مستقل داریم که حتی جذب هیأت علمی، حکم، ارتقاء و تمدید قراردادها را خودمان انجام می دهیم. مسئول سابق دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی گفت: با توجه به اینکه مسئله نان (معیشت) دیگران امری مهم بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است و نیز با توجه به پایین آمدن توانایی جسمی از اینکه بازنشسته شده‌ام و این مسئولیت را به دوستان جوان‌تر واگذار کرده‌ام بسیار خوشحالم.

آقای سلمانی‌نژاد (بازنشسته انتظامات دانشگاه) به عنوان یکی از باسابقه‌ترین افراد شاغل در دانشگاه، ضمن برشمردن سختی‌ها، پایین بود حقوق به نسبت هزینه‌های زندگی و دوشیفته کارکردن در تمام سال‌های خدمت، از کاستی‌هایی که برای قراردادهای کاری ایشان و برخی همکاران دیگر پیش آمده بود ابراز ناخشنودی نمودند.

آقای آتشی (بازنشسته انتظامات دانشگاه) هم که این روزها چند ساعتی در آژانس مشغول بکار هستند از مدیر اداری و مجموعه دانشگاه تشکر کردند و گفتند: اینکه دانشگاه بیمه تکمیلی و بیمه عمر ما را پیگیری کردند نشان می دهد دانشگاه ما را فرآموش نکرده و به فکر ماست.

آقای حمزه ای (بازنشسته امور اداری دانشگاه) نیز همکاران را به باغ پسته‌ای که مشغله روزهای بازنشستگی شان می‌باشد دعوت کردند.

در پایان مهندس میرعماد مدیر اداری دانشگاه متن تقدیرنامه را برای حضار قرائت کرده و دکتر بصیری و دکتر اسلامی تقدیرنامه همکاران بازنشسته را تقدیم کردند.

TOP