×

تفاهم‌نامه همکاری بسیج اساتید دانشگاه و دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه امضاء شد

حجت‌الاسلام دکتر ملاکاظمی دبیر دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشتند:
با پیگیری‌های انجام شده، جلسه امضای تفاهم‌نامه بین دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان دامغان و بسیج اساتید دانشگاه دامغان برگزار شد. در این جلسه حجت‌الاسلام فضلیان مسئول دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه با تشکر از حجت‌الاسلام دکتر ملاکاظمی و دکتر آتشی و دکتر زارع بخاطر تلاش‌هایشان در پیگیری و نگارش متن تفاهم‌نامه در مورد امضای تفاهم‌نامه بیان داشت: بسیج اساتید دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از آن نهایت استفاده را کرد. ایشان در ادامه اساتید و اعضای هیات علمی در دانشگاه را یک ظرفیت بسیار بالایی در زمینه موضوعات مساله محوری دانست.
بنابر این تفاهم‌نامه دبیرخانه برخی از وظایف مصرح در اساسنامه در مورد موضوعات مساله محوری را به بسیج اساتید واگذار کرده و بسیج اساتید هم برخی از امور مربوط به بسیج اساتید را که در حوزه تخصصی دبیرخانه بوده را به دبیرخانه محول کرده است تا به موجب آن پیگیری کارها بهتر و تخصصی‌تر گردد در ادامه دکتر حسن‌نژاد با تشکر از پیگیری امضای تفاهم‌نامه تاکید کرد که بسیج اساتید تمام توان و ظرفیت‌های خود در راستای حل مسائل شهری و موضوعات مسئله محوری به کار خواهد گرفت.
دکتر حسن‌نژاد مسئول بسیج اساتید دانشگاه دامغان با بیان این که ورود به موضوعات مساله محور و توجه به مشکلات و مسائل شهری از وظایف دانشگاه‌ها است ابراز امیدواری کرد تا با کمک دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه و بخش‌های مختلف دانشگاهی و شهرستانی بتوان مشکلات را شناسایی و راهکار لازم اندیشیده شود.
در ضمن توافق شده است که طرفین تمام تلاش و توان خود را در جهت دستیابی به اهداف مطرح شده در تفاهم‌نامه به کار گیرند.
این تفاهم‌نامه بعد از طی مراحل در کار گروه متشکل از دبیرخانه و بسیج اساتید به امضای طرفین رسیده است.

TOP