×

دانشگاه دامغان میزبان آزمون دکتری سال 1400

آقای خواجه زاده

مسئول برگزاری آزمون دکتری در حوزه امتحانی دانشگاه دامغان در خصوص میزبانی از این آزمون گفت: دانشگاه دامغان، امسال برای اولین‌بار، میزبان برگزاری آزمون دکتری وزرات علوم خواهد بود.

محمد‌حسین خواجه‌زاده در گفت‌و‌گوی روز دوشنبه با روابط‌عمومی دانشگاه دامغان با بیان گزارشی از آزمون‌های سراسری برگزار شده در سال 1399 در دانشگاه دامغان بیان کرد : امسال در دانشگاه میزبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد، سراسری، کاردانی نظام‌جدید و کاردانی به کارشناسی‌ناپیوسته و استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی بوده‌ایم و آزمون دکتری پیش‌رو نیز پنجمین آزمون کشوری امسال خواهد بود که در دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال در آزمون کارشناسی‌ارشد 1080 نفر؛ در آزمون سراسری 1700 نفر؛ در آزمون کاردانی نظام‌جدید و کاردانی به کارشناسی‌ناپیوسته 218 نفر و در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی 912 را میزبانی نمودیم.

خواجه‌زاده گفت: در آزمون دکتری (PH.D) سال 1400 که روز جمعه 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد، میزبان تعداد 259 داوطلب در رشته‌های مختلف خواهیم بود و برای اولین‌بار این آزمون در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری آزمون دکتری در حوزه دانشگاه دامغان تأکید کرد: به منظور حفظ سلامت داوطلبان عزیز، تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، در نظر گرفته شده است و داوطلبان گرامی با ماسک و رعایت نکات بهداشتی در این آزمون شرکت خواهند کرد. فاصله صندلی داوطلبان یک متر و پنجاه سانتی متر از یکدیگر است و مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

 شایان ذکر است که در سال‌های گذشته، داوطلبان آزمون دکتری شهرستان دامغان، برای شرکت در آزمون، به شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند که با توافقات صورت گرفته، برای اولین‌بار امکان انتخاب دانشگاه دامغان به عنوان حوزه امتحانی مهیا شده است.

TOP