×

معاونت اداری و مالی

  • سامانه اتوماسیون اداری - (ERP)
  • سامانه احکام
  • سامانه فیش حقوقی
  • سامانه آموزش کارکنان(LMS)
  • سامانه ارزیابی کارکنان

معاونت پژوهشی

  • پرتال کتابخانه
  • سامانه ایمیل دانشگاه
  • سرویس دانلود داخلی دانشگاه
  • سامانه سفارش مقاله
  • سامانه نشریات علمی دانشگاه دامغان
  • پرتال همایش های دانشگاه دامغان
  • فروشگاه محصولات علمی-فرهنگی دانشگاه دامغان

معاونت دانشجویی

  • سامانه خدمات الکترونیک(بوستان)
  • سامانه سلف سرویس 
  • وبگاه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دامغان
  • وبگاه واحد تربیت بدنی دانشگاه دامغان
  • مرکز مشاوره دانشگاه دامغان
  • سامانه حامیان رفاه دانشجویان

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

  • سامانه خدمات آموزشی گلستان
  • سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه دامغان (VLMS)
  • وبگاه ثبت‌نام دانشجویان نو ورود

معاونت فرهنگی

  • نشریات فعال دانشجویی
  • پرتال جامع شهدای دانشجو

سایر

  • وبگاه انگلیسی دانشگاه دامغان(EN)
  • خبرنامه دانشگاه دامغان
  • وبگاه اساتید
  • وبگاه نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه دامغان
  • فصلنامه خبری دانشگاه های منطقه 9 کشور
  • وبگاه دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • وبگاه روز بین المللی نور
  • وبگاه پژوهشکده زیستی

دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان

T (+98) 23 352 20220
Email: info@du.ac.ir

دانشگاه دامغان
دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان، کد پستی 3671641167

امروز
۱۵ /۱۲ /۱۳۹۹
  • دانشجویان
  • کارکنان
  • اعضای هیأت علمی
  • فهرست وبگاه های دانشگاه
  • حوزه ریاست
  • معاونت ها
    • معاونت اداری و مالی
    • معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
    • معاونت پژوهشی
    • معاونت دانشجویی
    • معاونت فرهنگی
  • دانشکده ها
    • دانشکده علوم زمین
    • دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
    • دانشکده شیمی
    • دانشکده فیزیک
    • دانشکده زیست شناسی
    • دانشکده فنی و مهندسی
    • دانشکده علوم انسانی
    • دانشکده هنر
  • آموزش مجازی
  • ارتباط با مسئولین
    • راهنمای ارتباط با مسئولین
تماس با ما
  • Home
  • سرخط اخبار
  • مناقصه امور خدمات ونظافت دانشگاه دامغان
15 اسفند، 1399

مناقصه امور خدمات ونظافت دانشگاه دامغان

by master / دوشنبه, 23 شهریور 1394 / Published in سرخط اخبار
[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

شرایط عمومی

  1. دریافت فرم شرکت در مناقصه و شرایط موضوع پیمان.
  2. بازدید از محل موضوع پیمان و کسب اطلاعات تکمیلی.
  3. ضمانت نامه بانکی به مبلغ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰(چهارصد میلیون) ریال تهیه و آن را درپاکــت ( الف) وتصــویری از ســوابق وهمچنیــن تعییــن صـلاحیت رادرپاکت(ب) و فرم پیشنهاد قیمت خود راکه در پاکت سربسته و لاک و مهر شده جداگانه‌ای به نام پاکت (ج) قرار داده و با پست سفارشی به آدرس دانشگاه دامغان ارسال نماید.

تبصره ۱: ضمانت نامه برنده اول شرکت در مناقصه که ظرف مدت یک هفته پس از اعلام نتیجه مناقصه حاضر به تنظیم قرارداد نباشد به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

تبصره ۲:ضمانت نامه نفرات دوم و سوم برنده مناقصه تا پس از انعقاد قرارداد نزد دانشگاه باقی خواهد ماند و الباقی ۱۰ روز پس از بازشدن پاکت مناقصه مسترد می­گردد.

  1. دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادهای رسیده در یک یا تمامی موضوع مناقصه مختار و مجـاز می­باشد.
  2. شرکت کنندگان حداکثر ده روز بعد از انتشار آگهی در روزنامه می­توانند درخواست­های خود را با پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.
  3. پیشنهادها باید به امضاء مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره شرکت رسیده و در پاکت دربسته با ذکر نام شرکت و تصویر اساسنامه شرکت و آخرین آگهی روزنامه رسمی و شماره تلفن تماس تحویل امور اداری دانشگاه و یا به آدرس دانشگاه ارسال گردد.
  4. قیمت­های پیشنهادی به صورت مقطوع و براساس انجام کار تنظیم گردد.به پیشنهادهای خلاف موضوع ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱-۷ :پرداخت کارکرد ماهانه با ارائه گزارش عملکرد توسط شرکت و تأیید مسئول امور عمومی قابل پرداخت می­باشد.

۲-۷ پیمانکار باید توانایی کافی مالی جهت پرداخت حداقل دو ماه هزینه پرسنل خود را دارا باشد.

۳-۷ پیمانکار باید پیش­بینی پرسنل مورد نیاز خود را جهت اجرای کامل قرارداد بنماید.

۴-۷ پیمانکار موظف است جهت اجرای قرارداد یک نفر ناظر با تجربه بصورت تمام وقت با کلیه لوازم اداری از قبیل رایانه،چاپگر،دستگاه کپی و سایر لوازم مورد نیاز به دانشگاه معرفی نماید.

تبصره۳: قیمت­های پیشنهادی جهت شرکت در مناقصه باید به گونه­ای باشد که تغییرات احتمالی در حقوق پرسنل در سال ۱۳۹۵ را در بر گیرد.بدیهی است دانشگاه در قبال تغییر هزینه­ها و افزایش حقوق کارکنان هیچ­گونه تغییری در قرارداد منعقده نخواهد داد.

  1. پرداخت کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار می­باشد.
  2. قیمت­های پیشنهادی باید برمبنای طرح طبقه بندی مشاغل تعیین شده از طرف وزارت کار و امور                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  اجتماعی و مطابق با شرایط سال ۱۳۹۴ ارائه شود.
  3. شرایط اختصاصی موضوع مناقصه پیوست می­باشد.
  4. تهیه یک دستگاه خودرو مناسب جهت جابجایی وسایل بعهده پیمانکار می­باشد.

 

شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره تلفن­های ۳۵۲۲۰۲۴۱-۰۲۳ و ۰۹۱۲۳۳۲۱۵۷۳ آقای محمدحسین خلیل نژاد مسئول امور عمومی و فضای سبز دانشگاه تماس حاصل فرمایند.

 

 


شرایط اختصاصی

دانشگاه دامغان در نظر دارد امور خدمات ونظافت دانشگـــــاه را از تاریخ ۱۳۹۴/۸/۱ لغایت ۱۳۹۵/۵/۳۱ بمدت ده ماه و با شرایط زیر به پیمانکاران یا شرکت­های واجد شرایط واگذار نماید.

۱ . شرح خدمات،وظایف و مسئولیت­ها:

۱- ۱ ) نظافت و پاکیزه نمودن کلیه قسمت­های ساختمان­های اداری شماره ۱و۲و۳ وساختمان خوارزمی،ابوریحان،امیرکبیر،کتابخانه،سالن­های همایش،خانه فرهنگ،سالن ورزشی داخل محوطه سایتA(سلف قدیم)،ساختمان دانشکده هنر،مسجد،انبارهای مرکزی و فرعی سایت A ،خوابگاه­های دخترانه حضرت زینب(س)،حضرت زهرا(س)،حضرت معصومه، حضرت مریم ،خوابگـاه­های پسرانه ابوذر،گلستان،نورمحمد،سالن ورزشی سلمان فارسی و اتاق­های وابسته به آن،کـیـوسـک­هـای نگهبــانـی،اتـاق مخــابـرات،کیـوسـک نگهـداری حیوانـات دانـشکـــــده زیست­شناسی، مهمانســـرا و استادسرا­های داخل محوطه دانشگاه و استادسرای شهید کلاهدوز واقع در خیابان شهید کلاهدوز و خیابان­ها و محوطه دانشگاه و خوابگاه­های جدیدالتأسیس،سرایداری و نظافت خوابگاه گلستان.

۱- ۲ ) جمع­آوری زباله و انتقال آن به محل مورد نظر دانشگاه به صورت روزانه

۱- ۳ ) پذیرایی از کارکنان و مدعوین دانشگاه در وقت اداری و خارج از وقت اداری در مناسبت­ها و کلیه مراسم و اوقات امتحانات.

۱- ۴ ) انجام امور آبدارخانه و توزیع چای.

۱- ۵ ) نامه­رسانی داخل دانشگاه

۱- ۶ ) نقل و انتقال لوازم و وسایل اداری و تخلیه و بارگیری اجناس در دانشگاه و خوابگاه­ها

۱- ۷ ) سمپاشی و ضدعفونی خوابگاه­های مذکور به تشخیص مسئول مربوطه.

تبصره: خرید سموم و وسایل مورد نیاز در بند ۱-۷ بعهده پیمانکار می­باشد.

۱ – ۸) خدمات رفع گیر اولیه چاه­های سرویس بهداشتی و غیره

۱- ۹ ) تهیه و توزیع کلیه لوازم مصرفی نظافت و شوینده و مواد بهداشتی استاندارد و با کیفیت بابت انجام امور نظافت بعهده پیمانکار می­باشد.

۱- ۱۰ ) مبلغ پیشنهادی بابت یک نفر نیرو براساس طرح طبقه بندی مشاغل به ریال و همچنین مبلغ کل حجم کار در سال بصورت مجزا و آنالیز سایر موارد موضوع قرارداد در قالب یک فرم و در پاکت دربسته با ذکر تلفن و نشانی دقیق دفتر شرکت در موعد مقرر تحویل گردد.

۱- ۱۱) لازم بذکر است در حال حاضر دانشگاه حجم کار فعلی مذکور را با تعداد ۱۲ نفر نیروی خانم جهت کار در خوابگاه­ها و کتابخانه و همچنین تعداد۲۸ نفر نیروی مرد در امور دیگر در دست اقدام دارد.(حداقل نیروی کار ۴۰ نفر که باید در محل کار حاضر باشند)

۱- ۱۲) امور نظافت خوابگاه­ها در روزهای تعطیل رسمی و پنجشنبه و جمعه­ نیز در زمان اسکان دانشجو مورد نیاز دانشگاه می­باشد.

۲- شیوه نظارت:

معرفی و اختصاص یک نفر نیروی آماده بکار و آگاه و مسلط به امور خدمات نظافت به صورت تمام وقت توسط شرکت پیمانکار.

تبصره:خسارت­های وارده به تجهیزات و منافع دانشگاه از طرف پرسنل شرکت به صورت جزئی و کلی از شرکت دریافت می­گردد.

۳ – مدت انجام کار:

از تاریخ۱۳۹۴/۸/۱ لغایت ۱۳۹۵/۵/۳۱ به مدت ده ماه با در نظر گرفتن میزان ۲۵% پیش­بینی کاهش یا افزایش حجم کار در قرارداد به منظور تغییر در کاهش حجم کار در ایام تعطیل یا نیمه تعطیل و همچنین افزایش حجم کار در صورت اضافه شدن ابنیه دانشگاه.

مشخصات متقاضی:

نام شرکت یا موسسه:                                  سابقه کار مفید:               سابقه کار در دستگاه­ها دولتی :           نام و نام خانوادگی مدیرعامل شرکت یا مؤسسه:                                        نام پدر:                ش ش:                 صادره:                   آدرس:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            تلفن منزل:                                 تلفن محل کار:

 

 

کلیه شرایط مربوط به مناقصه واگذاری امور خدمات و نظافت دانشگاه دامغان را می پذیرم.

 

 

مهرو امضای متقاضی:


 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Download

دانلود شرایط عمومی

 

Download

دانلود شرایط اختصاصی

 

Download

دانلود فرم قرارداد[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″] [/vc_column][/vc_row]

  • Tweet

About master

What you can read next

انتخاب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دامغان به عنوان مرکز برتر
انتخاب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دامغان به عنوان مرکز برتر
جلسه سخنراني استاد حسن رحيم پور ازغدي در دانشگاه دامغان
جلسه سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی در دانشگاه دامغان
اولين سمينار ايمني در فعاليت هاي معدني در دانشگاه دامغان برگزار شد
اولین سمینار ایمنی در فعالیت های معدنی در دانشگاه دامغان برگزار شد

جمعه
1399/12/15

اطلاعات تماس

استان سمنان، شهرستان دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان

کد پستی: 41167-36716

تلفن تماس: 6-35220081-023

رایانامه: info@du.ac.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

دسترسی سریع

  • اداره روابط عمومی
  • وبگاه انگلیسی
  • وبگاه اساتید
  • ایمیل دانشگاه
  • ارتباط با اساتید و پژوهشگران
  • آزمایشگاه مرکزی

دانشکده ها

  • علوم انسانی
  • فنی و مهندسی
  • ریاضی و علوم کامپیوتر
  • علوم زمین
  • زیست شناسی
  • شیمی
  • فیزیک
  • هنر

دانشگاه دامغان، صد دروازه دانش و اندیشه

© 1367 - 1399 کلیه حقوق و امتیازات این سایت محفوظ و متعلق به دانشگاه دامغان است.

TOP