×

ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و موفقيت شما در آزمون سال تحصيلي 1400-99، از اینکه دانشگاه دامغان را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب نموده اید؛ بسيار خرسنديم و ورود شما را به این دانشگاه خوش آمد می گوییم.به اطلاع می رساند که فرایند ثبت نام در دانشگاه به صورت اینترنتی و در دو مرحله آموزشی و دانشجویی از تاریخ 99/8/10 تا 99/8/16 انجام می پذیرد. پذیرفته شدگان لازم است در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام اینترنتی در دو سامانه و به شرح ذیل اقدام  نمایند.

لطفاً قبل از شروع به کار (ثبت نام اینترنتی) مدارک زیر را جهت بارگذاری آماده نمایید:

  • ♦ فایل اسکن شده عکس (با فرمتJPG و حجم بین 50 تا 200 کیلو بایت)
  • ♦ فایل اسکن شده صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی (با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و با فرمت JPG، JPEG یا PDF باشد)
  • تذکرات مهم:
  • ♦ ثبت نام اینترنتی باید در دو مرحله آموزشی و دانشجویی و در دو سامانه مجزا انجام پذیرد.
  • ♦تشکیل پرونده به صورت الکترونیکی در پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir برای کلیه پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از خدمات رفاهی(خوابگاه، تغذیه و انواع وام) الزامی است.
  • ♦تکمیل سه فرم اطلاعات دانشجو، پرسشنامه دانشجویی، پرسشنامه پیشینه ورزشی و ارسال اسکن عکس و صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی برای کلیه پذیرفته شدگان در سامانه بوستان  الزامی می باشد.
  • ♦با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، به تناسب تصمیمات دانشگاه در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه ها، تاریخ و نحوه ثبت الکترونیکی درخواست خوابگاه و پرداخت اجاره بها  در سامانه دانشجویی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوی فرم درخواست خوابگاه در سامانه دانشجویی غیرفعال می باشد.
  • ♦فعال سازی کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه در اولین فرصت که امکان حضور و استفاده از تغذیه دانشجویی فراهم باشد، انجام خواهد شد.
  • ♦مراجعه به آدرس  http://smauni.ir/?page_id=1311 و تکمیل پرسشنامه فرهنگی اجتماعی دانشجویان♦کلاس ها به صورت غیر حضوری و از تاریخ شنبه 99/8/17 شروع می شود.(راهنمای استفاده از نرم افزار)

دانشجو  بعد از انجام ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)  در سامانه گلستان و پرینت  فرم های تکمیل شده در پذیرش غیرحضوری  (فرم های تعهد، مرامنامه انضباطی و مشخصات کامل دانشجویان)  لازم است فرم های مربوطه را   به همراه مدارک ذیل به آدرس پستی دانشگاه ارسال نماید(پست پیشتاز یا ویژه).

داوطلبان پذیرفته شده جهت استعلام گواهی های تحصیلی  از آموزش و پرورش به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir   مراجعه و درخواست صدور تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند و کد رهگیری صادر شده را نزد خود نگهداشته  و جهت استعلام نهایی در سامانه آموزشی گلستان (هنگام ثبت نام غیرحضوری)  ثبت نمایند.

  •  کپی از تمام صفحات شناسنامه.
  •  کپی از کارت ملی.
  •  6  قطعه عکس پشت نویسی شده.(نام، نام خانوادگی، کدملی و تاریخ تولد)
  •  مدرک نظام وظیفه (درصورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دایم و پزشکی و یکبرگ کپی آن).
  • دانش آموختگان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی
    • اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن به انضمام دو برگ کپی آن.
    • اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به انضمام یک برگ کپی آن.
    • اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی.
    • اصل ریزنمرات سه سال متوسطه.
  • دانش آموختگان  نظام جدید 3-3-6
    • اصل مدرک پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه یا گواهی آن به انضمام دو برگ کپی آن.
    • اصل ریزنمرات سه سال آخر دبیرستان.
    • فرم 602 - گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم .

آدرس پستی دانشگاه جهت ارسال مدارک

دامغان- جاده چشمه علی - میدان دانشگاه - دانشگاه دامغان -  کدپستی: 3671641167

در ضمن لازم است  در ادامه آدرس پستی  دانشگاه با توجه به رشته قبولی آدرس های  زیر اضافه گردد:

  • مهندسی  برق – مکانیک – صنایع – نرم افزار – عمران :  دانشکده فنی و مهندسی - جناب آقای مهندس وقایعی
  • تلویزیون و هنرهای دیجیتال  - ادبیات نمایشی – سینما :  دانشکده هنر- سرکار خانم مهندس صداقتی
  •  زمین شناسی– جغرافیا : دفتر دانشکده علوم زمین - سرکار خانم بانی
  • ریاضیات کاربردها – آمارو کاربردها – علوم کامپیوتر : دفتر دانشکده ریاضی - سرکار خانم سجادی
  • شیمی محض -  شیمی کاربردی : دفتر دانشکده شیمی - سرکار خانم ناصح
  • فیزیک – فیزیک مهندسی  : دفتر دانشکده فیزیک -جناب آقای لله زاده
  • زیست شناسی–  زیست شناسی سلولی و مولکولی – زیست شناسی گیاهی  : دفتر دانشکده زیست شناسی - سرکار خانم عالمی
  • حقوق – علوم ورزشی – مترجمی زبان – اقتصاد  : دفتر دانشکده علوم انسانی - جناب آقای نیکفر

تذکرات

  1. درصورتی که داوطلبان در انتظار نتایج آزمون سراسری می باشند، تا اعلام نتایج سراسری و تصمیم گیری نهایی خود از ارسال مدارک به شیوه پستی خودداری نمایند.
  2. پرداخت شهریه ثابت دانشجویان شبانه هنگام ثبت نام غیر حضوری بصورت الکترونیکی الزامیست (این مبلغ درصورت انصراف قابل استرداد نمی باشد).
  3. توصیه اکید می گردد:
  • داوطلبان قبل از ارسال پستی مدارک از اصل مدارک تحصیلی خود کپی تهیه کرده و نزد خود نگهداری نمایند.
  • شماره همراه اعلام شده توسط داوطلبان ، شماره شخصی باشد چرا که با توجه به شرایط کرونایی کلیه اطلاع رسانی های آموزشی به شماره اعلام شده ارسال میگردد.
  1. با توجه به محدودیت زمانی و شروع کلاس ها مدارک ارسالی به صورت پست پیشتاز ارسال گردد.
  2. کلاس ها به صورت مجازی برگزار میگردد که شروع آن و طریقه شرکت در آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
  3. داوطلبان پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه ی گلستان، اطلاعیه های آموزشی را از طریق مسیرهای ذیل دنبال کنند:
  • وب سایت دانشگاه دامغان : https://du.ac.ir
  • کانال تلگرامی روابط عمومی دانشگاه : duacir@  در ضمن در پیامرسان های داخلی سروش و ایتا نیز فعال می باشد
  • صفحه رسمی دانشگاه دامغان در اینستاگرام: du.ac.ir@

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد به اطلاع می رساند که فرایند ثبت نام در دانشگاه به صورت اینترنتی از تاریخ 99/8/8 لغایت 99/8/11  در دو مرحله آموزشی و دانشجویی انجام می پذیرد. پذیرفته شدگان لازم است در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام اینترنتی در دو سامانه و به شرح ذیل اقدام  نمایند♦ سامانه آموزشی گلستان (راهنمای ثبت نام اینترنتی در سامانه آموزشی گلستان)♦ سامانه دانشجویی بوستان (راهنمای ثبت نام اینترنتی در سامانه دانشجویی بوستان) 

♦ ثبت نام اینترنتی  مقطع کارشناسی ارشد ورودی نیمسال اول 1399


لطفاً قبل از شروع به کار (ثبت نام اینترنتی) مدارک زیر را جهت بارگذاری آماده نمایید:

♦ فایل اسکن شده عکس (با فرمتJPG و حجم بین 50 تا 200 کیلو بایت)

♦ فایل اسکن شده صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی (با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و با فرمت JPG، JPEG یا PDF باشد)

♦ فایل اسکن شده اصل مدرک کارشناسی (با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و با فرمت JPG، JPEG یا PDF باشد)

♦ درصورت نداشتن اصل مدرک کارشناسی، (ویژه دانشجویان سال آخر دانشکاهها و موسسات آموزش عالی) فرمهای تکمیل شده گواهی فارغ التحصیلی (فرم معدل2) (دریافت فرم) و فرم مخصوص میانگین معدل که ممهور به مهر دانشگاه مقطع کارشناسی گردیده(دریافت فرم) را تکمیل نموده و بارگزاری نمایید.

♦ پرداخت مبلغ 300000 (سیصد هزار ریال) هزینه ثبت نام جهت پرداخت از طریق درگاه پرداخت سامانه گلستان

♦ آدرس پست الکترونیک

♦ شهریه ثابت دانشجویان شبانه هنگام ثبت نام غیر حضوری بصورت الکترونیکی دریافت می گردد (این مبلغ قابل استرداد نمی باشد)، ضمنا شهریه متغیر در زمان انتخاب واحد بصورت الکترونیکی از طریق سامانه گلستان دریافت خواهد شد.

تذکرات مهم:

 ♦ ثبت نام اینترنتی باید در دو مرحله آموزشی و دانشجویی و در دو سامانه مجزا انجام پذیرد.

♦تشکیل پرونده به صورت الکترونیکی در پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir برای کلیه پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از خدمات رفاهی(خوابگاه، تغذیه و انواع وام) الزامی است.

♦تکمیل سه فرم اطلاعات دانشجو، پرسشنامه دانشجویی، پرسشنامه پیشینه ورزشی و ارسال اسکن عکس و صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی برای کلیه پذیرفته شدگان در سامانه بوستان  الزامی می باشد.

♦با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، به تناسب تصمیمات دانشگاه در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه ها، تاریخ و نحوه ثبت الکترونیکی درخواست خوابگاه و پرداخت اجاره بها  در سامانه دانشجویی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوی فرم درخواست خوابگاه در سامانه دانشجویی غیرفعال می باشد.

♦فعال سازی کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه در اولین فرصت که امکان حضور و استفاده از تغذیه دانشجویی فراهم باشد، انجام خواهد شد.

♦ پذیرفته شدگانی که از سهمیه رتبه اولی استفاده نموده اند در هنگام مراجعه حضوری (مطابق اطلاعیه های بعدی) به همراه داشتن فرم تاییدیه فارغ التحصیلان رتبه اول دفترچه شماره 2 سازمان سنجش و آموزش کشور الزامی است.(صفحه424) (دریافت فرم)

♦ پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند لازم است اصل مدرک کاردانی و کپی آنرا در هنگام مراجعه حضوری (مطابق اطلاعیه های بعدی) به همراه داشته باشند.

پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه لازم است بعد از اتمام زمان پذیرش اینترنتی، از سامانه گلستان گزارش شماره 5163  را چاپ نمایند و بهمراه مدارک ذکر شده در همان فرم به دفتر پلیس10+ شهر محل سکونت خود مراجعه نموده و فرم ذکر شده را تحویل دهند و مجوز ثبت نام(معافیت تحصیلی) را اخذ نمایند. فرم اخذ شده از پلیس10+ باید حداکثر تا پایان آبانماه به ایمیل تحصیلات تکمیلی به آدرس grad_studies@du.ac.ir ارسال گردد. در غیر اینصورت ثبت نام پذیرش شده از سامانه آموزشی حذف می شود. ضمنا مراجعه حضوری سربازان حین خدمت الزامیست.

♦علاوه بر ثبت نام اینترنتی لازمست پذیرفته شدگان اسکن یا عکس مدارک ثبت نامی خود را برابر اطلاعیه سازمان سنجش و همچنین فرمهای مربوطه در سامانه آموزشی گلستان را پس از امضا به ایمیل دانشکده ذیربط (جدول ذیل) ارسال نمایند.

ردیف دانشکده آدرس پست الکترونیکی
1 حقوق و مترجمی زبان عربی humanities@du.ac.ir
2 شیمی chemistry@du.ac.ir
3 زیست شناسی biology@du.ac.ir
4 ریاضی و علوم کامپیوتر Dean-smcs@du.ac.ir
5 زمین شناسی earthsciences@du.ac.ir
6 فیزیک physics@du.ac.ir

♦ثبت نام اینترنتی و ارسال الکترونیکی مدارک به معنای تکمیل فرآیند ثبت نام نمی باشد و پذیرفته شدگان می بایست با توجه به اطلاعیه های بعدی دانشگاه نسبت به تحویل مدارک خود اقدام نمایید (عدم ثبت نام اینترنتی و ارسال الکترونیکی مدارک و عدم تحویل مدارک در موعد مقرر(برابر اطلاعیه های بعدی) بمنزله انصراف تلقی شده و پذیرفته شده حق اعتراض نخواهد داشت)

  • توصیه می گردد جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطا در هنگام ثبت نام ترجیحاً از اینترنت پرسرعت استفاده گردد.

  • تقویم آموزشی سال تحصیلی جاری در آدرس  golestan.du.ac.ir قابل مشاهده می باشد.
  • جهت عضویت در کتابخانه مرکزی پس از ثبت نام الکترونیکی به سامانه lib.du.ac.ir  مراجعه گردد.
  • مراجعه به آدرس  http://smauni.ir/?page_id=1311 و تکمیل پرسشنامه فرهنگی اجتماعی دانشجویان
  • برنامه درسی دانشجویان پس از ثبت نام، در سامانه گلستان قابل مشاهده می باشد.
  • کلاس ها به صورت غیر حضوری و از تاریخ 99/8/14 شروع می شود.(راهنمای استفاده از نرم افزار)

توصیه می شود ابتدا پذیرفته شدگان به دقت و بطور کامل راهنمای تصویری ثبت نام را مطالعه نمایند. بدون مطالعه راهنما پذیرفته شدگان قادر به ثبت نام نخواهند بود.

This is a sample text. You can click on it to edit it inline or open the element options to access additional options for this element.

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع دکتری به اطلاع می رساند که فرایند ثبت نام در دانشگاه به صورت اینترنتی از تاریخ 99/08/05 لغایت 99/08/08 در دو مرحله آموزشی و دانشجویی انجام می پذیرد. پذیرفته شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اینترنتی در دو سامانه و به شرح ذیل اقدام نمایند.

♦ سامانه آموزشی گلستان(راهنمای ثبت نام اینترنتی در سامانه آموزشی گلستان)
سامانه دانشجویی بوستان(راهنمای ثبت نام اینترنتی در سامانه دانشجویی بوستان)

تذکرات:

قبل از شروع به کار داشتن مدارک زیر الزامی است:

  1. ایل اسکن شده عکس (با فرمتJPG و حجم بین 50  تا 200 کیلو بایت)
  2. فایل اسکن شده صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی(با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و فرمت JPG، JPEG یا PDF )
  3. فایل اسکن شده اصل مدرک کارشناسی ( با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و فرمت JPG، JPEG یا PDF )
  4. فایل اسکن شده اصل مدرک کارشناسی ارشد ( با حجم بین 100 تا 400 کیلوبایت و  فرمت JPG، JPEG یا PDF )
  5. پرداخت مبلغ 300000 (سیصد هزار ریال) هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت سامانه گلستان
  6. آدرس پست الکترونیک.

نکات مهم:

  • پرداخت شهریه ثابت دانشجویان شبانه هنگام ثبت نام غیر حضوری بصورت الکترونیکی الزامیست (این مبلغ قابل استرداد نمی باشد)، ضمنا شهریه متغیر در زمان انتخاب واحد بصورت الکترونیکی از طریق سامانه گلستان دریافت خواهد شد.
  • تشکیل پرونده به صورت الکترونیکی در پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir برای کلیه پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از خدمات رفاهی(خوابگاه، تغذیه و انواع وام) الزامی است.
  • تکمیل سه فرم اطلاعات دانشجو، پرسشنامه دانشجویی، پرسشنامه پیشینه ورزشی و ارسال اسکن عکس و صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی برای کلیه پذیرفته شدگان در سامانه بوستان  الزامی می باشد.
  • با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، به تناسب تصمیمات دانشگاه در خصوص اسکان دانشجویان در خوابگاه ها، تاریخ و نحوه ثبت الکترونیکی درخواست خوابگاه و پرداخت اجاره بها  در سامانه دانشجویی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوی فرم درخواست خوابگاه در سامانه دانشجویی غیرفعال می باشد.
  • فعال سازی کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه در اولین فرصت که امکان حضور و استفاده از تغذیه دانشجویی فراهم باشد، انجام خواهد شد.
  • درصورت نداشتن اصل مدرک کارشناسی ارشد، (ویژه دانشجویان سال آخر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی) فرمهای تکمیل شده گواهی فارغ التحصیلی(فرم 1) و فرم مخصوص میانگین معدل (فرم 2)که ممهور به مهر دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد گردیده را اسکن نموده و در سامانه بارگزاری نمایید و هنگام مراجعه حضوری جهت ارائه به کارشناس ثبت نام همراه داشته باشید.
  • پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند لازم است اصل مدرک کاردانی و کپی آنرا در هنگام مراجعه حضوری به همراه داشته باشند.
  • ثبت نام اینترنتی(غیرحضوری) به معنای تکمیل فرآیند ثبت نام نمی باشد و به پذیرفته شدگان از طریق پیامک زمان و ساعت حضور در دانشگاه جهت احراز هویت و تحویل مدرک برابر اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد. (عدم حضور در تاریخ  اعلام شده بمنزله انصراف می باشد)
  • همچنین لازمست  متقاضیان جهت عضویت در کتابخانه مرکزی به سامانه lib.du.ac.ir مراجعه نمایند.
  • توصیه می گردد جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطا در هنگام ثبت نام ترجیحاً از اینترنت پرسرعت استفاده گردد.
  • تقویم آموزشی سال تحصیلی جاری در آدرس golestan.du.ac.ir قابل مشاهده می باشد.
  • برنامه درسی دانشجویان در سامانه آموزشی به آدرس golestan.du.ac.ir قابل مشاهده می باشد.
  • کلاس ها به صورت غیرحضوری و از تاریخ 99/08/10 شروع می شود.(راهنمای استفاده از نرم افزار)
مراحل ثبت‌نام

مرحله 1: ثبت‌نام در سامانه گلستان (راهنمای تصویری سامانه آموزشی گلستان)

مرحله 2: ثبت‌نام در سامانه بوستان(راهنمای تصویری سامانه دانشجویی بوستان)

 

TOP